måndag 5 december 2011

Julstress ?

Stressad inför jul ? Magiskt nog är inte jag det i år, brukar vara det dock. Brukar ha massor av julklappar kvar som ska ordnas gärna den dagen innan julafton för att stressen ska få ta ut sig så mycket som det bara är möjligt. Men i år har jag haft framförhållning och det mesta är fixat. Nu är väl projekt gran det som jag fnurlar på, ska man ha eller inte. Blir väl ett ja på den frågan för Noahs skull. Personligen kunde jag varit utan i år så man sluppit möblera om och dammsuga barr i flera veckor. Men visst ger det en viss julstämning. Sen ska det planeras för 4-års kalas för efter jul kommer vildens födelsedag och snabbt därefter är det nyår. Känns som att de sista veckorna av 2011 kommer att gå ganska fort nu och efter ett turbulent år hoppas jag att 2012 kommer med mycket härligt.

1 kommentar:

  1. Julstress är för suckers som inte fattar att Julafton kommer samma dag som året innan osv ... :P
    Planering är A och O =)

    SvaraRadera