tisdag 15 december 2009

Förälskad


Jag hade lyckats glömma hur oerhört galet underbart det är att vara förälskad. Pang sa det bara så stod han där och inte så långt senare har man svårt att föreställa sig en tillvaro utan denna människa. Känslokaos av längtan, spänning, pirr, förälskelse och förväntan bar bubblar inombords. Ska man våga var min första tanke ? Klart man ska ! Man vinner ingenting genom att inte våga pga av tidigare dåliga upplevelser. Vad är det som säger att denna upplevelsen inte blir bra, varför inte helt fantastisk ? Och att ha några upplevelser av något sämre kvalitet gör ju också att när det känns bra så känns det så oerhört bra och man uppskattar små saker på ett helt annat sätt än tidigare. Så nu kastar jag mig handlöst in i detta och njuter av varje sekund. Universum hörde min längtan efter kärlek så inte ska jag då vara dum nog att inte våga ta emot den när den kommer. Jag är kär !

2 kommentarer:

  1. Underbart med nyförälskelsepirr! ^_^
    Puss & Kram min söta!

    / Vilda-Hilda

    SvaraRadera
  2. Njut av varje sekund tar man inga chanser kan man inget heller vinna.
    Jag håller tummarna att allt är rätt kram och lycka till.

    SvaraRadera