torsdag 17 december 2009

Vit jul











Hoppas det håller sig med snö så att det blir en vit jul. Dels för att det är så vackert och dels för att barnen finner det så oerhört roligt. Tog en promenad med lilla kärleken idag efter dagis till mormor & morfar men jisses vad kallt det var. Lång tid tog denna promenad för att lilla kärleken skulle lufsa så sakta och njuta av varenda millimeter snö på vägen. Mitt ansikte hade domnat av när vi kom fram och jag kände mig inte alls som någon tuff viking till mamma när Noah går bredvid hur glad och uppenbarligen varm som helst. Men så har han overall så det är lite fusk kan jag känna. Nu sover lilla kärleken och mina andra kärlek är på julmiddag, det blir en myskväll i soffan med massor av tända ljus och Spotify.





6 kommentarer:

  1. jag blir jätteavis på den underbara snön ni har, det hade gjort mig mycket lättare till sinent om det hade sett ut så här, men det är bara grått och svart.

    SvaraRadera
  2. Närhelst du känner för en dag eller weekend i Skåne/Helsingborg så hojtar du bara till så tar vi en kopp kaffe, ett glas vin och njuter av snön tillsammans ! Kram

    SvaraRadera
  3. Saknar dig snälla du uppdatera dig nu innan jul och efterjul en som saknar dina innlägg.

    SvaraRadera
  4. ja, hos oss höll inte snön i sog så länge, idag har den regnat bort, men vi fick en vit julafton ialalfall!

    SvaraRadera
  5. Ingen tid att lägga upp något nytt vi är en del som väntar det är en mycket trevlig blogg

    SvaraRadera
  6. Åh, förlåt. Jag ska genast ta mig i kragen och lägga in lite bilder och få till en liten blogg..
    Kram

    SvaraRadera