lördag 13 november 2010

Once


En alldeles underbar kärleksfilm innehållande alldeles fantastisk musik. Måste bara rekommendera den, se den och njut av både dess handling och musik. Här hemma går soundtracket om och om igen på Spotify. Såg den häromdagen tillsammans med han där som är så speciell för mig,kärleken min. Och det faktum att han letat fram denna film och tvunget ville visa mig den värmde mitt lilla förvirrade hjärta. Han sa att filmen fick honom att tänka på mig. Vi är vänner idag. Livet och tiden får utvisa om det är meningen att vara mer än så. Så vad gör man ? Jo, man fullkomligt njuter av dessa stunder man spenderar tillsammans där ord inte är nödvändiga och man bara är tillsammans. Bara är, i nuet. Härligt, töntigt bubblande härligt. Men förvilla nu inte bort er av mitt kärleksdravel, se filmen. Ni kommer inte att ångra er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar