fredag 21 augusti 2009

Nya prylar




Mamma kom hem i förrgår efter att ha varit och hälsat på sin kusin med familj uppe i Vingåker. Och precis som när man var liten och mamma eller pappa hade varit bortresta cyklade jag förväntansfull igår över på en fika med lilla buset mitt. Och visst fanns där lite gåvor från mamma, 2 linnen till mig, ett jättefint regnställ till Noah, en t-shirt till mig och så en härlig liten plåtask i de mest fantastiska färger och en söt liten uggla. Mera pynt med andra ord och självfallet älskar jag mina nya prylar. Loppisfynd såklart !
Nästa gång mamma ska åka upp till Vingåker hoppas jag få följa med och träffa mina goa släktingar, härligare människor får man leta efter och att ses knappt en gång om året känns på tok för lite. Noah ser nu fram emot regn så vi kan prova hans fina regnställ & även de nya regnstövlarna.

Massor med kärlek till min fina mamma

2 kommentarer:

  1. vilka finfina grejeor, jag skulle också vilja fölka med!

    SvaraRadera
  2. Vi får samåka & loppisfynda helt enkelt :-) !

    SvaraRadera