lördag 22 augusti 2009

Sjuk


Så var det dags för en rejäl runda förkylning/influensa. Enbart förkylning kan detta inte vara med feber, värk i hela kroppen, svettningar, dimmig syn & rinnande ögon samt pipande andning. Detta pipande gör att jag stör mig själv när jag ska sova, för det piper mycket. Charmigt, just nu är en sådan dag jag är tacksam över att vara singel. Detta vrak är inget att visa upp just nu.
Får också vara tacksam över att sjukdomen infaller min barnfria helg, på ett sätt väldigt trist för jag hade massa roliga planer ingör helgen men samtidigt skönt att inte behöva må såhär med en vild son hemma som inte kan förstå att mamma inte orkar lämna soffan.
Sen har jag världens bästa mamma som kommer med glass & viktväktar pizza när man själv inte orkar ta sig till affären. Jag har helt enkelt mycket att vara tacksam över !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar