fredag 17 juli 2009

Mysig frukost i Bjuv

Idag var Noah & jag bjudna ut till min morbror Lasse & hans fru Vesna på frukost i Bjuv. Mamma/mormor körde oss ut och skulle sen egentligen iväg och handla men erbjudande om nybryggt kaffe lockade mer så hon följde med in. Åh vilket kaffe då, såååå gott. Äntligen fick jag se huset som jag följt sedan det byggdes via deras blogg men aldrig tidigare sett på riktigt. Jättefint med charmig och stor trädgård. Vildingen min sprang fram och tillbaka på deras stora gräsmatta och tog sig sen även ett rymmarförsök självfallet och sprang rakt genom rabatten och vidare över till grannen. Inte är han rädd för att bli av med mamma inte, livet ska utforskas och levas till fullo helt enkelt och allt är ett äventyr för denna lilla buse. Tack Lasse & Vesna för en helmysig förmiddag & tack till mamma/mormor som såg till att vi kom fram & tillbaka snabbt och utbrottsfritt ( denna ensamstående mamma unviker numera med trotsig liten gärna tågturer ensam) !

2 kommentarer:

  1. Tack för besöket och beröm ;-)
    Visst var det trevligt och Noah är en jättesöt liten kille! Är inte förvånad att du är en stolt mamma!
    Ha det bra ni två!
    Kram
    Vesna

    SvaraRadera
  2. Tack fina du, det var jättetrevligt. Jag är en stolt men utmattad mamma, precis som det ska vara antar jag. Hoppas vi kan ses igen när ni återkommer från er semester.
    Kramar

    SvaraRadera