onsdag 1 juli 2009

Syskon kärlek



Funderade mycket länge på om rubriken skulle vara som ett ord eller två....hmmm. Nåväl, finnes någon som är duktig på stavning som läser kan ni ju påpeka om det blev rätt eller fel. I alla fall så fick jag detta härligt rosa chocklad av min bästa lillasyster häromdagen. Blir man glad, eller blir man glad ? Jag blev jätteglad, dels för att jag är osunt tokig i chocklad och dels för att det alltid är roligt när man får en liten gåva sådär mitt i veckan oväntat. Nu satt ju prislappen kvar också som jag tycker talar för att man kan kalla detta fin-chocklad. Inte bara fin-chocklad heller, utan fin-chocklad med budskap. Kan helt enkelt aldrig bli fel och jag tror att de flesta precis som jag skulle uppskatta en sådan gåva. Som ni ser var det inget fel på smaken heller för det fick inte ligga i kylen länge oöppnat.
Tack underbara syster för att du är du & piffar upp min vardag som bara du kan !

Älskar dig / Puss & kram storasyster

1 kommentar: