måndag 29 juni 2009

Sommar, sommar, sommar !


Äntligen är ju sommaren här och för att stanna hoppas jag. Dock är jag ju en riktig viting som inte tåler solen så väldigt bra så det är jag och barnen som får smörja in sig med solkfaktor 50 och ändå bränner jag mig. Helt otroligt egentligen, inte kan jag sitta inne och uggla hela tiden.
Idag blev det premiärbad hemma hos mina föräldrar i poolen, lilla bus är ju helt galen i att bada så han skvätte runt som en tok och jag fick anstänga mig för att lyckas hålla min vilda lilla ål.
Bad bilder kommer en annan dag för nu är jag så trött efter all sol och allt plaskande så det blir sängen väldigt snart. Håll till godo med en bild från förra årets poolbadande, han hade faktiskt exakt samma min idag precis innan han satte igång och skvätta ner oss allihopa. Detta år kom han dock inte i badringen så en ny måste inhandlas.

2 kommentarer: