onsdag 27 oktober 2010

Kaffe

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, morgonkaffet måste vara dagens bäst smakande kaffe. Idag är vi verkligen uppe i god tid då vi ska bege oss ännu tidigare hemifrån. Lillkillen ska på dagis och nu har han två nätter hos sin pappa så vi ses inte förrän på fredag eftermiddag igen. Saknar honom redan nu men har sett till att vara fullbokad de timmar jag har ledigt från jobb dessa dagar så jag inte bara sitter här hemma och saknar honom. Det blir en markant skillnad att vara hemma när han inte är här, det blir för tyst, för lugnt. Även om jag varit ensamstående i över 2 år nu så har jag fortfarande inte riktigt lärt mig att njuta av den egentid jag har när han är hos sin pappa. Men det kommer kanske...

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt att du tycker min ask är fin. Jag kan göra en till dig om du vill. Det tar ett tag innan den är klar. Börjar med den idag på keramiken. Vill du ha den med samma utseende som den sista visade på min blogg? Hoppas du har en fin dag. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej! Va härligt att du kommit igång med bloggandet igen!! Så fin din blogg blivit! O tack för dina små avtryck du lämnar i min blogg! ^_^

    Jo, morgonkaffe... guuud så gott! Första zippen är så man nästan smälter!

    Hoppas dina barnfria dagar blir som du önskar... själv har jag svårt att fatta att mitt barnfria liv snart vänds upp-o-ner men ojojoj va vi längtar efter bebisen! ^_^

    Kram min kära!

    SvaraRadera
  3. Vilda-Hilda: Ja, morgonkaffet skojar man inte bort. Dagens godaste samt viktigaste kopp helt enkelt. Åh, även jag längtar tills dina barnfria dagar är över ska bli så oerhört spännande att få se bild på liten och kanske live också så småningom. Massa kram fina du !

    Johanna: Åh tack ja vrålar hon förtjust ! Precis en sådan vill jag ha, fast ingen text behövs för jag vill ju ha den själv ego som jag är :) Vi får höras av om saken.Hoppas du kryat på dig och mår bättre. Kram

    SvaraRadera