torsdag 29 september 2011

Energi

Jag känner faktiskt att jag har energi för första gången på väldigt länge. Känner mig glad, lättare inombords och ja det där kilot lättare i kroppen då också. Vilja, motivation och inspiration börjar komma tillbaka. Härligt ! Livet är nu och jag ska bannemej njuta till fullo av det. Men fortfarande butter som människa nog att ge en liten extra lång blick till den där förskole fröken som morrade åt mig igår som tydligt säger: I see you !Kanske kommer blicken även att kombineras med handrörelse imorgon, vi får se. Men ändå på ett lite gladare sätt än innan. Livet är bra, jag är bra. Nu fattas bara mannen i mitt liv såklart. Skulle någon kunna se över hans GPS så skulle detta uppskattas enormt av mig, för hitta mig är han sådär bra på tycker jag. Hittade en gammal bild på Noah som får mig att skratta till. Är det elakt ? Men den där drickan tyckte han nog inte var så god nej....minen säger allt. Och ja, frisyren där kanske inte var den bästa.

1 kommentar:

  1. Han ser nästan besviken ut och lite ledsen men det var han inte för jag hade glädjen att vara med den dagen i Lund och han var på toppen humör kram

    SvaraRadera