fredag 23 september 2011

Godförmiddag

Jag är så trött på att vakna vid 04 varje morgon för att sedan inte kunna somna om förrän precis innan klockan ringer. Detta har pågått i ett par veckor nu och jag har ingen aning om varför. Häller upp kaffe i Elvismuggen och inser att det är ett i-landsproblem jag inte behöver gnälla mer om idag. Kanske borde jag gå upp när jag vaknar så tidigt om morgnarna och göra något produktivt istället ? Tål att fnurlas på lite till.


Idag kommer trollungen hem vilket alltid känns härligt och vi ska ha fredagsmys vilket brukar innefatta att vi kryper ner under täcket på soffan och ser någon bra film tillsammans och tiden för läggdags är när vi helt enkelt inte kan hålla oss vakna längre. Funderar på vad vi ska göra i helgen. Bio ? Ta en tura till Helsingör ? Åka båt är ju alltid en höjdare enligt Noah, det bästa är att stå uppe på däck utomhus och titta när "munnen" öppnar och stänger sig för bilar som kör av och på. Nåja, vi klurar väl ut vad som känns kul längs vägen i helgen. Mer kaffe nu.......sen ska jag försöka göra något vettigt av denna dag...kanske....om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar