torsdag 29 september 2011

Morgonens funderingar

Sitter här med Elvismuggen och bejakar min inre rockstjärna, som man gör varje morgon såklart. Funderar på varför jag vaknade med träningsvärk i kroppen med tanke på att all aktivitet igår var två långa promenader, är jag verkligen så klen eller spänner jag mig på ett märkligt sätt när jag går ? Man kan ju undra. Nåväl, vägde mig hos föräldrarna igår då jag inte är ägare till egen våg och den visade 1 kg sedan förra helgen ganska så exakt. Känns helt okej, nu ska det bara fortsätta så. Något jag ser fram emot är lunch med mamma imorgon på Linnea trädgården. Vi har där i tisdags och åt den godaste sallad jag ätit någonsin, en helt fantastisk Ceasarsallad. Så den har jag drömt om resterande del av veckan och den ska jag äta och njuta av imorgon vilket jag ser fram emot. Och så skadar det inte att det är en mysig miljö att sitta och luncha i ett växthus omgjort till restaurang. Nedan ser ni mammas hemmagjorda variant av denna goda sallad, något tjurig är jag allt att hon inte bjöd över när hon lagade detta men det får jag tjata mig till en annan gång.

                                                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar