torsdag 29 september 2011

Känns bra


Har tagit beslutet att börja jobba igen nästa vecka och det känns bra. Behöver komma tillbaka till verkligheten igen. Myser med Noah ikväll sista kvällen denna veckan innan han åker till sin pappa över helgen imorgon. Blir en lugn skön ledig helg då jag ska försöka ta tag i allt som jag inte riktigt funnit motivationen till här hemma innan. Tänkte att jag skulle bl.a göra om Noahs rum och se till att han nu får en större säng. Det behöver han som fnattar runt som en levande propeller hela nätterna. Och ja, berget med rentvätt som ligger på köksbordet kanske man skulle ta och sortera och lägga in. Men det är så förbaskat tråkigt bara, att tvätta har jag inga problem med. Det är vika, sortera och lägga in biten som jag finner så otroligt tråkigt. I övrigt hoppas jag helgen kan bjuda på lite roligt också men exakt vad det blir får vi se.

2 kommentarer:

  1. Det där med att lägga in i skåpen är så tråkigt. Håller med dig. Varför är det så? Hoppas du får en fin helg och att du får många kommentarer på dina inlägg :) kram

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är det tråkigt det där med tvätten. Önskar dig också en härlig helg. Kram

    SvaraRadera