tisdag 20 september 2011

Vackra höst











Så var hösten här och jag myser. Älskar de vackra färgskiftningarna och den lite kallare friska luften. Att det blir aningen mörkare om kvällarna så man kan tända massor med ljus och krypa upp under en filt på soffan. Sen blir det ju inte sämre av att mamma stickat ett par nya raggsockar till mig som utan tvekan ska invigas ikväll när jag hoppar i mysdressen. Har världens goaste mamma som stickat nya till mig nu när alla gamla par gett upp och är fulla av hål.











4 kommentarer:

  1. Vilka härliga raggsockar. Hur går det för din mamma på keramiken? Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna, jag älskar hennes raggsockar ! Det går bara bra på keramiken, hon skapar på & har gjort många fina saker. Erkänner att jag hoppas att vissa ska få flytta hem till mig :) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, så vackert! Du är så duktig på att fotografera, kanske kan vi göra något tillsammans? Skriva en berättelse och du illustrerar med fina bilder? Kram <3
    Sandra

    SvaraRadera
  4. Tack Sandra, absolut kan vi göra det. Låter väldigt roligt. Kram

    SvaraRadera