söndag 25 september 2011

Tid

En klok vän sa till mig nyligen att tid är relativt och ett påhitt av människan. Sant. Ändå något vi är så beroende av att följa för att få våra liv och vår vardag att fungera. Vi är inställda på att i gryningen kliva ur sängen ( dock gör jag det alltid med motstånd ) och sedan vid kvällen ställer vi in oss på säng och sömn. För att sedan börja om från början nästa dag. Jag har egentligen inget problem med det, att livet är så. Allt som oftast känns det som att tiden går så mycket fortare sedan man fått barn. Om inget annat så är min nu så stora pojke ett bevis på det. Vad händer liksom ? Hittade denna underbara bild på honom som min fina vän och fotograf Lisa Wikstrand tog för flera år sedan på ett kalas. Söker ni efter en fantastiskt duktig fotograf till ert bröllop eller som kan ta underbara bilder till ert familjealbum är detta absolut tjejen ni ska anlita. Nu ska jag fortsätta dricka kaffe en stund innan vilden min vill gå ut i höstsolen och så ska jag fortsätta kika igenom gamla bilder och vara nostagisk en stund till.

4 kommentarer:

  1. Så fin han är, och så liten han ser ut! Tiden går fort. Kram <3
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Ja, herre min... vad tiden flyger nu när man har barn! Komiskt nog så fastnade jag i den "gamla" mappen från Förlossningen och BB imose när jag egentligen var ute efter en helt annan mapp i datorn. Ögonen blev alldeles dimmiga och suddiga av tårar... tänk att min lilla sessa är nu så stor! Snart ETT!

    Bilden är verkligen underbar! Vilken gobit! Då så liten och nu så stor.

    O du... tack för alla fina kommentarer i min blogg, jag är tacksam ha dig som en utav mina läsare, du har en speciell plats i mitt hjärta! Sorry att jag e så kass på att kommentera i din blogg... :(

    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Blir mjuk i hela hjärtat. Så fiin, och mjuk utstrålnig

    Pia Bybo

    SvaraRadera